Щракнете тук за да влезнете или за да се регистрирате.
Как и къде се плаща
Как се плащат месечните такси
В тази страница са описани методите за плащане на периодичните сметки на съществуващи абонати, които вече имат регистриран абонатен номер. Покупката на устройство и/или първоначалната поръчка на абонаментен план става през Магазина или в офис.
Абонатният номер е написан в горния десен ъгъл на всяка една проформа-фактура, която получавате по имейл от билинга (под Customer #).
Моля проверявайте дали в информацията към задължението са изписани правилно номера и датата на последната получена от Вас проформа-фактура – това ще ви предпази от грешно въвеждане на абонатния номер и плащане на чужда сметка.
Отразяването на плащането през ePay, електронен портфейл, Paypal, каса на Изипей или Фастпей е в реално време, а активирането на спряла услуга е до 10 минути.
Фактури се издават само при банков превод или при плащане в брой или с карта на място в нашите офиси. Всички останали платежни методи се фактурират на “населене”.
С регистрация в ePay.bg
За да плащате ежемесечно вашите чакащи задължения, регистрирайте се еднократно в секция “Битови сметки”.
За да предплатите за бъдещ период от време, изберете секция “Предплатени услуги”.
Изберете търговец TiVi.bg в секция “Интернет доставчици” и въведете Вашия абонатен номер.
С електронен портфейл без кредитна карта
Директно плащане от онлайн банкирането и мобилните приложения на всички български банки, без въвеждане на никакви данни (клиентски номер, номер на карта, фактура и др.).
Директно плащане от електронните портфейли на Revolut, Paypal, Ecoints, А1 Wallet, Vivacom Pay, Phyre, iCard, Transcard и др.
В три лесни стъпки:
- Последвайте линка за електронно плащане от фактурата, която получавате на електронната си поща или сканирайте QR кода.
- Посочете Вашата банка или електронен портфейл.
- Потвърдете плащането.
Това е.
При първото влизане Вашата банка или портфейл може да поиска разрешение и посочване на Ваша сметка, от която да извърши плащането. Технически това е банков превод от IBAN към IBAN, но платежното нареждане се попълва и обработва автоматично, а вие трябва само да го потвърдите (или откажете). Не е нужно да имате карта към сметката. Вашата банка може да ви таксува като за местен превод според тарифата ви.
С кредитна карта без регистрация в ePay.bg
» Провери за налична сметка тук
Изберете интернет доставчик TiVi.bg. Въведете Вашия абонатен номер и натиснете “Напред”. Трябва да потвърдите имейл адреса си. Данните за кредитната карта се въвеждат в сайта на ePay.bg и ние нямаме достъп до тях. Таксата за транзакцията ще се изчисли автоматично след като въведете първите 6 цифри от номера на картата.
Предплащане за бъдещ период с кредитна карта в ePay.bg е възможно само с регистрация.
В брой в каса на Изипей или Фастпей
За да платите чакащите задължения, посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер.
За да предплатите за бъдещ период, информирайте касиера, че желаете да предплатите и посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер. Ако не кажете изрично на оператора, че желаете да предплатите, ще ви отговори, че нямате задължение и ще откаже да приеме плащането. Плащането на минали и на бъдещи задължения са в различни менюта на софтуера на Изипей.
Ако касиерът не намира фирмата, моля обърнете му внимание, че в системата е написана на кирилица и е с 4 букви “ТиВи.БГ”, а не с две “ТВ.бг”.
С карта или сметка в Първа Инвестиционна банка
Направете си регистрация в my.fibank.bg. Изберете “Комунални услуги” / “Регистриране на задължение”. В секция “Интернет доставчици” намерете “TiVi.bg”. Въведете абонатния си номер. Препоръчваме ви да изберете “Автоматично плащане: Да”.
Възможно е и други банки да предлагат еквивалентна услуга. Проверете в секцията “комунални услуги” или “битови сметки” на вашата банка.
Плащане по банков път
Ако сте частно лице и банката ви се поддържа от функцията “Плащане с електронен портфейл”, използвайте нея – така плащанията се обработват автоматично.
Ако сте фирма или ако банката ви не се поддържа, моля потърсете ни за инструкции.
Други платежни системи
Webmoney WMZ: Z115258267079, WME: E228294411555
Посочвайте клиентският си номер. При преводи в чужда валута, моля използвайте курс “купува” на Първа Инвестиционна Банка (EUR: 1.949)
Задължително ни уведомявайте по имейл след извършено плащане.
Плащане в брой или с карта
В следните офиси можете да платите в брой или с карта, да закупите устройство и/или да се абонирате:
гр. София, ул. Фредерик Жолио-Кюри 23а – пон-пет 10:00-17:00
гр. Перник, ул. Отец Паийсий 1 – пон-пет 9:00-19:00, съб-нед 10:00-19:00
Алгоритъм на таксуването
Алгоритъм
Услугата е предплатена и се заплаща само реално използваното време, по следната формула:
- Всеки абонат има дата на плащане (число от месеца), свързано към абонатния номер (билинг-дата). Обикновено това е денят, в който е направен абонаментът. Билинг-датата не се променя никога – тя остава същата, без значение кога се заплаща таксата.
- На тази дата ще получавате проформа-фактура, която има смисъла на оферта – това не е задължение за плащане в счетоводния смисъл на думата, а показва кой е следващият период и колко струва той. Периодът включва времето от последния платен ден до следващата билинг-дата. Обикновено е за един месец, но не е задължително – ако предния път сте платили със закъснение, може да е за по-малък период, защото началната дата ще се е променила, но крайната е винаги билинг-датата!
Ако в сметката Ви в този момент има достатъчно пари или ако я заплатите в същия ден, услугата ще тръгне до същото число на следващия месец.Ако в сметката Ви няма достатъчно пари за покриване на проформа-фактурата, услугата автоматично ще спре, докато не бъде заплатена (освен ако не договорите индивидуален кредитен лимит). Моля обърнете внимание, че ако в сметката има пари, но те не са достатъчно за покриване изцяло на проформата, услугата няма да тръгне за по-кратък период, а ще си чака доплащането до следващата билинг-дата.Какво става при заплащане на спряла услуга: - Ако услугата ви е спряла поради неплащане, в системата ще стои (ще “виси”) последната издадена проформа-фактура от точка 2. Тази проформа е била за някакъв период – обикновено месец, но може да бъде и за по-малко. Сумата точно съответства на периода – ако е за по-малко от месец, сумата е по-малка от абонаментната такса.
- При заплащането на старата “висяща” проформа, услугата ще тръгне от момента на нейното плащане, но за толкова време (за толкова дни), за колкото е била проформата. Примерно за 31 дни.
- Когато изтече срокът на платената стара проформа-фактура, системата връща обичайното състояние по точка 1 и следващата фактура ще е за толкова дни, колкото остават до следващата билинг-дата, която си остава непроменена.
Пример: Вашата дата за плащане е 1-во число. На 1-ви август получавате проформа-фактура за 10 лв с валидност 31 дни. Вие решавате да ползвате услугата чак на 15-ти септември и тогава извършвате плащане от 10 лв. Проформата е била за 31 дни (обърнете внимание – не за месец август, а за 31 дни), така че услугата тръгва за 31 дни от 15 септември до 15 октомври. Датата ви за плащане, обаче, ще остане 1-ви, а няма да се промени на 15-ти. На 15-ти октомври, когато свърши предплатеният период от 31 дни, ще получите нова проформа-фактура до 1-ви ноември само за 5 лева и само за 15 дни.
Обърнете внимание, че ако на 15-ти октомври не заплатите издадената частична проформа, в системата ще остане да “виси” проформа за 5 лева за 15 дни и когато я платите (което може да стане примерно след една година), услугата ще тръгне за 15 дни, след което ще бъдете “върнати” отново към 1-во число.
Винаги плащате “висящото” старо “задължение” и го използвате за толкова дни, за колкото е било, след което получавате частична фактура до следващата билинг-дата.
Не е възможно да заплащате по един месец на избрана от вас дата всеки път. Причината да не се променят датите в деня на плащането, а да се издават частични проформи до следващата билинг-дата е в това, че един абонат може да има няколко услуги, всяка на различна стойност и с различно времетраене. Трудно е да се направи справедлив алгоритъм със смяна на датите, ако заплащате частично само някои от услугите (примерно интернет за цял месец, а телевизия само за половин, допълнително устройство само през лятото и т.н.) или ако ползвате телевизия с годишен абонамент, а пакет “Спорт” – с месечен.
Разбира се, датата на плащане може да бъде променена, ако така ще ви е по-удобно, но това трябва да бъде направено ръчно от наш сътрудник. Обичайно това се прави само след дълги периоди (няколко месеца) или при смяна на абонаментния план.