Регистрираните потребители виждат тук баланса на сметката си, списък с активни и спрели услуги, както и конкретни линкове за плащане.

Щракнете тук за да влезнете или за да се регистрирате.

Как и къде се плаща

Как се плащат месечните такси

В тази страница са описани методите за плащане на периодичните сметки на съществуващи абонати, които вече имат регистриран абонатен номер. Покупката на устройство и/или първоначалната поръчка на абонаментен план става през Магазина или в офис.

Абонатният номер е написан в горния десен ъгъл на всяка една проформа-фактура, която получавате по имейл от билинга (под Customer #).

Моля проверявайте дали в информацията към задължението са изписани правилно номера и датата на последната получена от Вас проформа-фактура – това ще ви предпази от грешно въвеждане на абонатния номер и плащане на чужда сметка.

Отразяването на плащането през ePay, електронен портфейл, Paypal, каса на Изипей или Фастпей е в реално време, а активирането на спряла услуга е до 10 минути.

Фактури се издават само при банков превод или при плащане в брой или с карта на място в нашите офиси. Всички останали платежни методи се фактурират на “населене”.


С регистрация в ePay.bg

» Вход в ePay.bg

За да плащате ежемесечно вашите чакащи задължения, регистрирайте се еднократно в секция “Битови сметки”.

За да предплатите за бъдещ период от време, изберете секция “Предплатени услуги”.

Изберете търговец TiVi.bg в секция “Интернет доставчици” и въведете Вашия абонатен номер. 


С електронен портфейл без кредитна карта

Директно плащане от онлайн банкирането и мобилните приложения на всички български банки, без въвеждане на никакви данни (клиентски номер, номер на карта, фактура и др.).

Директно плащане от електронните портфейли на Revolut, Paypal, Ecoints, А1 Wallet, Vivacom Pay, Phyre, iCard, Transcard и др.

В три лесни стъпки:

  1. Последвайте линка за електронно плащане от фактурата, която получавате на електронната си поща или сканирайте QR кода.
  2. Посочете Вашата банка или електронен портфейл.
  3. Потвърдете плащането.

Това е.

При първото влизане Вашата банка или портфейл може да поиска разрешение и посочване на Ваша сметка, от която да извърши плащането. Технически това е банков превод от IBAN към IBAN, но платежното нареждане се попълва и обработва автоматично, а вие трябва само да го потвърдите (или откажете). Не е нужно да имате карта към сметката. Вашата банка може да ви таксува като за местен превод според тарифата ви.


С кредитна карта без регистрация в ePay.bg

» Провери за налична сметка тук

Изберете интернет доставчик TiVi.bg. Въведете Вашия абонатен номер и натиснете “Напред”. Трябва да потвърдите имейл адреса си. Данните за кредитната карта се въвеждат в сайта на ePay.bg и ние нямаме достъп до тях. Таксата за транзакцията ще се изчисли автоматично след като въведете първите 6 цифри от номера на картата.

Предплащане за бъдещ период с кредитна карта в ePay.bg е възможно само с регистрация.


В брой в каса на Изипей или Фастпей

» намери каса на Изипей

» намери каса на Фастпей

За да платите чакащите задължения, посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер.

За да предплатите за бъдещ период, информирайте касиера, че желаете да предплатите и посочете оператор ТиВи.БГ (TiVi.bg) и абонатния си номер. Ако не кажете изрично на оператора, че желаете да предплатите, ще ви отговори, че нямате задължение и ще откаже да приеме плащането. Плащането на минали и на бъдещи задължения са в различни менюта на софтуера на Изипей.

Ако касиерът не намира фирмата, моля обърнете му внимание, че в системата е написана на кирилица и е с 4 букви “ТиВи.БГ”, а не с две “ТВ.бг”.


С карта или сметка в Първа Инвестиционна банка

Направете си регистрация в my.fibank.bg. Изберете “Комунални услуги” / “Регистриране на задължение”. В секция “Интернет доставчици” намерете “TiVi.bg”. Въведете абонатния си номер.  Препоръчваме ви да изберете “Автоматично плащане: Да”.

Възможно е и други банки да предлагат еквивалентна услуга. Проверете в секцията “комунални услуги” или “битови сметки” на вашата банка.


Плащане по банков път

Ако сте частно лице и банката ви се поддържа от функцията “Плащане с електронен портфейл”, използвайте нея – така плащанията се обработват автоматично.
Ако сте фирма или ако банката ви не се поддържа, моля потърсете ни за инструкции.


Други платежни системи

Webmoney WMZ: Z115258267079,  WME: E228294411555

Посочвайте клиентският си номер. При преводи в чужда валута, моля използвайте курс “купува” на Първа Инвестиционна Банка (EUR: 1.949)

Задължително ни уведомявайте по имейл след извършено плащане.


Плащане в брой или с карта

В следните офиси можете да платите в брой или с карта, да закупите устройство и/или да се абонирате:

гр. София, ул. Фредерик Жолио-Кюри 23а – пон-пет 10:00-17:00

гр. Перник, ул. Отец Паийсий 1 – пон-пет 9:00-19:00, съб-нед 10:00-19:00

Алгоритъм на таксуването

Алгоритъм

Услугата е предплатена и се заплаща само реално използваното време,  по следната формула:

  1. Всеки абонат има дата на плащане (число от месеца), свързано към абонатния номер (билинг-дата). Обикновено това е денят, в който е направен абонаментът. Билинг-датата не се променя никога – тя остава същата, без значение кога се заплаща таксата.
  2. На тази дата ще получавате проформа-фактура, която има смисъла на оферта – това не е задължение за плащане в счетоводния смисъл на думата, а показва кой е следващият период и колко струва той. Периодът включва времето от последния платен ден до следващата билинг-дата. Обикновено е за един месец, но не е задължително – ако предния път сте платили със закъснение, може да е за по-малък период, защото началната дата ще се е променила, но крайната е винаги билинг-датата!
    Ако в сметката Ви в този момент има достатъчно пари или ако я заплатите в същия ден, услугата ще тръгне до същото число на следващия месец.Ако в сметката Ви няма достатъчно пари за покриване на проформа-фактурата, услугата автоматично ще спре, докато не бъде заплатена (освен ако не договорите индивидуален кредитен лимит). Моля обърнете внимание, че ако в сметката има пари, но те не са достатъчно за покриване изцяло на проформата, услугата няма да тръгне за по-кратък период, а ще си чака доплащането до следващата билинг-дата.Какво става при заплащане на спряла услуга:
  3. Ако услугата ви е спряла поради неплащане, в системата ще стои (ще “виси”) последната издадена проформа-фактура от точка 2. Тази проформа е била за някакъв период – обикновено месец, но може да бъде и за по-малко. Сумата точно съответства на периода – ако е за по-малко от месец, сумата е по-малка от абонаментната такса.
  4. При заплащането на старата “висяща” проформа, услугата ще тръгне от момента на нейното плащане, но за толкова време (за толкова дни), за колкото е била проформата. Примерно за 31 дни.
  5. Когато изтече срокът на платената стара проформа-фактура, системата връща обичайното състояние по точка 1 и следващата фактура ще е за толкова дни, колкото остават до следващата билинг-дата, която си остава непроменена.

Пример: Вашата дата за плащане е 1-во число. На 1-ви август получавате проформа-фактура за 10 лв с валидност 31 дни. Вие решавате да ползвате услугата чак на 15-ти септември и тогава извършвате плащане от 10 лв.  Проформата е била за 31 дни (обърнете внимание – не за месец август, а за 31 дни), така че услугата тръгва за 31 дни от 15 септември до 15 октомври. Датата ви за плащане, обаче, ще остане 1-ви, а няма да се промени на 15-ти. На 15-ти октомври, когато свърши предплатеният период от 31 дни, ще получите нова проформа-фактура до 1-ви ноември само за 5 лева и само за 15 дни.

Обърнете внимание, че ако на 15-ти октомври не заплатите издадената частична проформа, в системата ще остане да “виси” проформа за 5 лева за 15 дни и когато я платите (което може да стане примерно след една година), услугата ще тръгне за 15 дни, след което ще бъдете “върнати” отново към 1-во число.

Винаги плащате “висящото” старо “задължение” и го използвате за толкова дни, за колкото е било, след което получавате частична фактура до следващата билинг-дата.

Не е възможно да заплащате по един месец на избрана от вас дата всеки път. Причината да не се променят датите в деня на плащането, а да се издават частични проформи до следващата билинг-дата е в това, че един абонат може да има няколко услуги, всяка на различна стойност и с различно времетраене. Трудно е да се направи справедлив алгоритъм със смяна на датите, ако заплащате частично само някои от услугите (примерно интернет за цял месец, а телевизия само за половин, допълнително устройство само през лятото и т.н.) или ако ползвате телевизия с годишен абонамент, а пакет “Спорт” – с месечен.

Разбира се, датата на плащане може да бъде променена, ако така ще ви е по-удобно, но това трябва да бъде направено ръчно от наш сътрудник. Обичайно това се прави само след дълги периоди (няколко месеца) или при смяна на абонаментния план.